Hladanie SMD smetia podla znacenia

Cihak na dkv.cst.cd.cz Cihak na dkv.cst.cd.cz
Středa Červenec 11 07:30:12 CEST 2012

Sakra, jejich databázi tak dostat do ruky. Hned by to bylo v programu SMD.

	Martin.

sp?startPosition=0&navigationId=0&templateId=0&siteFlag=0&keyword=&searchType=partmark

Mozno to niekomu pomoze.

Na inspiraciu tam skuste zadat nejaky lubovolny kod, schvalne ze kolko vypadne vysledkov (naraz zobrazuje max.25)...

wek

PS. A ak by niekto nahodou vedel, co to BLAUY je, bol by som rad, ak by to prezradil... dakujem.