Hladanie SMD smetia podla znacenia

hw na itherm.cz hw na itherm.cz
Úterý Červenec 10 22:39:12 CEST 2012

kdyz to zacina tim BL. Existuje firme Belling, nepriklad BL8508 je step-up
pro ledky

Pavel

----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek" <konfera na efton.sk>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, July 10, 2012 9:56 PM
Subject: Re: Hladanie SMD smetia podla znacenia

No, je to zdroj pre LED v akomsi displejovom module, od tak asi piateho
priekupnika v potravinovom retazci... Schema nie je a ani nebude, zapojenie
je ocividne katalogoidne. Nie je to tak hrozne dolezite naviac podla
vsetkeho vacsina tychto obvodov v SOT23-5 a spol. maju rovnaky pinout, takze
to v pripade potreby pojde zrejme lahko nahradit takmer cimkolvek podobnym z
miestnej drogerie :-)  Len som bol zvedavy, kde tento konkretny kus
narastol - kedze som ho u "znaciek" nenasiel, tipujem, ze niekde daleko na
vychode... ;-)

wek