Hladanie SMD smetia podla znacenia

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Červenec 10 21:56:30 CEST 2012

No, je to zdroj pre LED v akomsi displejovom module, od tak asi piateho priekupnika v potravinovom retazci... Schema nie je a ani nebude, zapojenie je ocividne katalogoidne. Nie je to tak hrozne dolezite naviac podla vsetkeho vacsina tychto obvodov v SOT23-5 a spol. maju rovnaky pinout, takze to v pripade potreby pojde zrejme lahko nahradit takmer cimkolvek podobnym z miestnej drogerie :-)  Len som bol zvedavy, kde tento konkretny kus narastol - kedze som ho u "znaciek" nenasiel, tipujem, ze niekde daleko na vychode... ;-)

wek