Hladanie SMD smetia podla znacenia

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Červenec 10 19:16:55 CEST 2012

Dakujem.

Mal som napisat viac: je to (cievkovy) step-up menic s internym tranzistorom a externou diodou ktory meni z 2.5V na nieco medzi 10-20V v 5-pinovom puzdre, nieco ako SOT23-5. Pod "B" v tom "BLAUY" je bodka (mozno indikacia pinu 1, mozno nie) a pod U je vodorovna ciarka; nad tymi pismenami nie je nic a podla polohy by tam uz ani nic nevoslo (ani bodky a ciarky - to viacmenej vylucuje Fairchild, ktory na webe pise ze ma 3 riadkovy kod, i ked...)

BLA mozno je spravne, lebo posledne dve cifry mozu byt datum vyroby apod. Mozno este aj BL by bolo dobre.

Obvody Nationalu co zacinaju "L" vyzeraju ze su aj na pidipuzdrach notoricky znacene prvym pismenom "L", ako aj uvedeny datasheet ukazuje.

Maxim aj Torex som uz prehladal (aj ked mi samozrejme mohlo nieco ujst), ako aj Linear a OnSemi (vratane toho co tam maju od Catalystu ako LED drivery).

Este raz dakujem,

wek