Hladanie SMD smetia podla znacenia

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Červenec 10 16:33:34 CEST 2012

Pred par mesiacmi som tu zufalo a bezvysledne vyplakaval :-) kvoli SMD suciastke, ktora ma niekolkopismenove znacenie podla ktoreho neviem urcit, o co presne ide.

Tie zbierky kodov, co koluju, su vsetky bez vynimky tranzistoro-centricke, takze vselijake tie parnohove svabiky a ina chrobac je nimi nedotknuta.

Teraz znova hladam, zatial bezuspesne, DC/DC boost menic v SOT23-5 s oznacenim BLAUY. Ale medzicasom som narazil na:

http://www.ti.com/general/docs/partmarking/partmarkinglookup.tsp?startPosition=0&navigationId=0&templateId=0&siteFlag=0&keyword=&searchType=partmark

Mozno to niekomu pomoze.

Na inspiraciu tam skuste zadat nejaky lubovolny kod, schvalne ze kolko vypadne vysledkov (naraz zobrazuje max.25)...

wek

PS. A ak by niekto nahodou vedel, co to BLAUY je, bol by som rad, ak by to prezradil... dakujem.