OT: Jak na msice na ibisku

Pondělí Červenec 9 23:38:31 CEST 2012

Dne 9. července 2012 22:16 Petr Hracek <phracek2 na gmail.com> napsal(a):
> Zdravi toto diskuzni forum z trochu off topic otazkou.
>
> Mam doma 20 let stary ibisek na kterem se objevily msice.
> Nevite jak se jich zbavit? Nerad bych o ibisek prisel.
> Zkousel jsem ruzne postriky jako FAST M "Pripravek na ochranu rostlin" ale nic.
> Nemate nekdo nejakou radu?

Už jsem tady myslím jednou psal, co funguje na mouchy, ale na mšice to
bude tutově zabírat taky:

Prodávaj se takový tablety, americký, vezmete jednu, chytíte mouchu
nebo mšici, narvete jí to do držky, vona to sežere a chcípne.
Pokud někoho napadlo, že to už ji může rovnou zamáčknout, odpověď zní:
"No, nebo taky!"

P.K.