UPS APC - jak nastartovat pri vypnutem proudu?

Na navrhpcb na gmail.com
Neděle Červenec 8 19:21:15 CEST 2012

ponekud nechápu dvě nize uvedené odpovedi : proc by mela upska naprázdno, kdyz neni online, a nema co dobijet kdyz je dobito, a je treba i vypnuta tlacitkem, zrat 10W na kazdou instalovanou baterii?

Muzete to nejak vysvetlit?

Pokud jde o průšvih na síti, matně tusim že prvni a druhy stupeň ochrany je v rozvodné krabici a treti stupeň je v upsce, nebo v zasuvkach. Pletu se? Je na to nejaka norma?

Myslim že pri větším průšvihu na síti by vam ta upska moc nepomohla.

Odesláno z iPadu