Re: GPS normál - cviceni ze statistiky

Lukas Burda burdal1 na post.cz
Neděle Červenec 8 12:43:38 CEST 2012

Uz nevim, kde jsme to brali. Kvuli jednoduchosti nekde v cechach. Mohu
se podivat zitra. Stalo to neco pres 2000. Jinak pro sebe bych se asi
podival po nejake te pouzite motorole na ebay. Hlavne pozor - myslim ze
jak Motorola i ted ten nastupce iLotus M12 rikali vice typum - timing
a positioning. Tak abyste shanel opravdu ten timing. Viz rozdily v
tabulce str. kolem 24:
http://www.ilotus.com.sg/sites/all/themes/zeropoint/pdf/m12m/M12M%20-%20User%20Guide%20(Ver%201.0.0).pdf

Lukas Burda