Re: GPS normál - cviceni ze statistiky

Jiří Kučera fonolit na seznam.cz
Neděle Červenec 8 11:42:20 CEST 2012

iLotus neni nic jineho nez Motorola M12. Motorola prestala M12 vyrabet jiz pred lety a jelikoz si tento modul ziskal jiste postaveni v oblasti 1pps skoupil ilotus zasoby motoroly, zvedl ceny a prodava to jako sve M12M.
Cena noveho M12M se pohybuje mezi 60-90$, podle toho jak se k modulu dostanet, zpravidla + poštovne 25$.
Pak je zde moznost koupti pouzitou motorolackou M12+ , tam se ceny pohybuji mezi 35$ až 40$  a postovne typicky 8$.
M12 ma cenu kupovat jen pokud k ni hodlate dodelat "zpozdovaci linku",ktera bude 1pps korigovat podle datagramu z M12.
Zpozdovaci linka se bezne dela s nejkym pidi procesurkem a http://www.maxim-ic.com/datasheet/index.mvp/id/2608
Bez totoho bazmeku nema M12+ moc vyznam, 1pps ma v realu jen asi 3x vyssi strmost hrany 1pps nez bezne GPS moduly.

Nejake pouzite M12+ bych mozna vyhrabal nebo alespon kontakt na cinana od ktereho jsme je kupovali , cena byla tusim 37$ vcetne psotovneho.

Jirka