UPS APC - jak nastartovat pri vypnutem proudu?

Na navrhpcb na gmail.com
Sobota Červenec 7 23:00:20 CEST 2012

Tak si to zkuste zmerit po dobití baterky (24h), zkousel jsem 4 modely od apc, nejmladší asi 4 roky a vsechny braly 9-10w naprázdno (po plném dobiti bez zátěže), pri dobijeni asi 10-11w (vsechny mely jednu baterku, pri 60w odběru asi 45 minut tabulkova hodnota), takze to nejak nechápu, že to tak neefektivne navrhuji...

Odesláno z iPadu