Samsung tv na 12V Re: DVB-T2

Na navrhpcb na gmail.com
Sobota Červenec 7 22:49:38 CEST 2012

Na vyber neni zadny samsung 2013, ted se zavádí dvb-t2 v Německu a v ČR se test utlumil, vysila se na Pár místech jen v pracovni dobe a misto toho spustili patrne testovací mpeg4 v dvb-t...

Chtel jsem se Vas zeptat, zda nekdo nabádal nad tim, jak ty moderni placky napájen z 12V bez invertoru, sla by nektera soucasna tv napájet primo 12V? Samsung nic nevyrabi, co jini vyrobci?

Samsung jsem preferoval z duvodu moznosti samygo, rootnuti tv

Odesláno z iPadu