OT Prekvapko v husim krku

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Červenec 5 12:48:26 CEST 2012

 5.7.2012, 12:34:06

Jednou jsem instaloval osvetleni do hadiho teraria. Jestli v nem byly
uzovky nebo jine cervene potvory uz nevim ale svitidlo bylo bezne kancelarske
zarivkove 4 * 36W.
Druhy den mi vola majitel, ze jsem to asi nejak blbe pridelal, ze to
upadlo.
To bylo dost prekvapeni, snazil jsem se, v ramci moznosti udelat to
poctive. No prijedu a cumim. Fakt svitidlo visi jenom na dratech.
Vezmu za svitidlo, sakra je nejak nezvykle tezky. Sundam kryt a uvnitr
plne hadu, omotanych kolem tlumivek, propletenych mezi draty. Ani tech
230V st. jim nevadilo. Odhadem tak 50kg zive vahy, neni divu ze to
hmozdinky v sadrokartonu neunesly.
Nakonec jsme spolu s majitelem musely udelat kolem svitidla kryt z
jemneho pletiva. I pres znacnou estetickou ujmu takoveho reseni to
byla jedina moznost, jak zabranit tem potvoram aby se do svitidla
v jednom kuse nelezly.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz