Senzor pohybu

J.Polivka jpolivka na volny.cz
Čtvrtek Červenec 5 09:51:16 CEST 2012

V CZC mají pod zbožím, které si můžete vzít do ruky něco jako je u některých PC myší.
Zvednete zařízení a rozsvítí se pod ním LED. Zřejmě jde signalizace i někam ke kamerám atd. Jestli je to modul z myšek, nebo něco
sofistikovanějšího, tak to nevím. Lze asi využít i myšky co nesvítí, ale tady je zřejmě prioritou upozornit zákazníka, že "víme",
že má produkt v ruce. Určitě to v daném případě dost dobře funguje.
Vím, že bych toto z té myšky dokázal využít k danému účelu. Takže určitě záleží na co to chcete použít, jestli na pár kousků někde
v obchodě, nebo na stovky zařízení, kde již jde o jinou cestu a cenu.
Jindra Polívka

Zdravím konferenci

Potřeboval bych nakopnout. Hledám nějaký senzor, který bych mohl
připojil k MCU a umožnil by mi probuzení procesoru ze spánku. Samozřejmě
by to mělo být něco s minimální spotřebou. Chci dělat bateriové
zařízení, které se probere po tom co ho obsluha vezme do ruky. Mám
nějakou představu, ale nedaří se mi najít nic rozumného.

Díky za rady.

Jarda Rychtařík