OT: Google Chrome je vir?

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Červenec 4 23:51:00 CEST 2012

U počítačů hodně pomůže aplikační firewall, tedy pustí ven jen ty aplikace,
kterým to dovolíte. Používám na XP k plné spokojenosti Kerio Personal
Firewall, tím jsem zablokoval od spouštění i buzerovací okno od avastu,
které se mi každou chvilku objevovalo, že mám starou verzi (mám verzi 4 - ta
je ze všech nejrychlejší a nejméně problémová, ikdyž false-positive má
poslední dobou čím dál víc). Kerio umí zamezit i spuštění programu, nejen
přístupu na net.

Až si ho nainstalujete, budete se velmi mnoho divit tomu, co všechno leze na
net bez vašeho vědomí.

Jednu vadu to však má - pokud instalační program se nespokojí s prvními
několika odmítnutími při přístupu na net, tak pokud si ho nechcete přidat do
zakázaných výjimek, uklikáte se.

----- Původní zpráva -----
Od: "Kubat Tomas" <tomas_k na comap.cz>

me "chrome" dorazilo hned na zacatku, kdy se mi nacpalo do pc jako
update/zlepseni nejakeho flash/video/cajku .....
proste podraz jako svi......
ted uz opera, kterou mam nekolik let, mi nabizi jestli se mi update ma
nacpat do pc automaticky, nebo mi ma pripomenout, ze jsem se "nerozhodnul "
spravne a ma update nainstalovat az pozdeji !!!!
tohle jsem intuitivne nedokazal vypnout ...!
no jeste bonzovaci krabicky do kary .... by me trefilo ....!
ja potrebuju delat a ne se nechat ojeb...t !
beru to jako malej patek pred svatkama ...
tomik.
p.s. a jeste pro prispevatele "king" a spol .  je tu nezanedbatelna mlcici
vetsina, ktera nehodla krmit kazde ot: = "nechcip tu pes" ...
me tahle konference sedi TAK JAK JE uz hodne let ...
dekuji vsem pripevatelum, co maji co rici ... vydrzet .... :-)