Senzor pohybu

Fanda Kopriva info na elektronikavyvoj.cz
Středa Červenec 4 18:37:54 CEST 2012

zkuste nejaky gmetr
treba MMA 8452 , nebo nejaky jiny ,jsou dost podobne.
na interrupt si muzete poslat signal ,ktery Vam zarizeni vzbudi.
Nedavno jsem dokonce zahlid nejaky se spotrebou nekolik uA,ale nemuzu ho
ted najit
  Fanda