OT: Google Chrome je vir?

Ondřej Kozumplík kozond-konf na seznam.cz
Středa Červenec 4 15:36:39 CEST 2012

kdyz uz - tak si taky prisadim. vcera jsem taky aktualizoval avasta a toho
chromaka jsem si vsiml a zrusil to. nicmene dale jsem instaloval pdf
creator a tam uz je to zaludnejsi (navic chtel instalovat pro mne jakysi
neznamy toolbar pochybneho nazvu "babylon"). mam pocit ze bud u nej nebo u
qipa se instalujou nejake sracky, ktere se vam zobrazi jedine, ze
instalujete jako "expert". pokud date tzv. "beznou instalaci", tak vam to
ty checkboxy neukaze a o nicem nevite. to je opravdu hnus... uz si davam
pozor a u vseho davam custom instalaci ...

Ataman
http://www.hysteria-metal.cz