OT: zase Velky Bratr

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Úterý Červenec 3 22:52:02 CEST 2012

Domnívám se, že nějaká množina lidí, jak je vidět ani zdaleka ne
většina, odsuzuje nařizování Povinností BEZ Odpovědností těch, kteří
tyto nařizují. Že nadvláda "nadlidí" nemůže fungovat je známo minimálně
od pravěku kdy člověk, také v domění že nic zlého nečiní, praštil
druhého do hlavy k získání nějaké obecně stupidní výhody(o zisku se
radši ani zmiňovat nebudu :-)). Společnost ho pak za odměnu nejspíš
nechala někde chcípnout.
I když pravděpodobně jde o taktiky mocenských struktur jak získat
alespoň nějakou důvěru v čím dál více se ukazujícím nezvládání Jejich
Povinností vůči ostatním příslušníkům daného společenství, jde o velmi
nebezpečnou činnost kdy tyto struktury k získání vlivu bez zaváhání a
nějakých výčitek způsobí například velké energetické potíže budoucí
generaci-ím, ale i jiné potíže obrovských rozměrů.
Nějak rychle se zapomíná např. na roky 1918-29-33, což není ani usr..ch
100let, a tak je dobře že aspoň na internetu se názory projeví.
Výše uvedené však píšu spíš jako lidskou, nikým nenařízenou povinnost
distancovat se od "všemurozumějících nadlidí", než že bych věřil že to
nějak pomůže.
S pozdravem,
Miloš Dašek