ot: slovenske media a kauzalita

j s jarin.hw na gmail.com
Úterý Červenec 3 16:51:21 CEST 2012

Ja som si mienku utvoril, takze to funguje :-)
SME sa jasne posuva k bulvarnemu platku. Mimochodom, kedysi aj Novy
Cas bol seriozny dennik, ale zistili, ze peniaze sa daju zarabat aj
inak - a neboli to len hole baby na strane 5.

Dňa 3. júla 2012 16:01, Daniel Valuch <daniel.valuch na orange.fr> napísal/a: