Pasnove a krystalove filtry?

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Úterý Červenec 3 16:34:47 CEST 2012

Ja tu mam tovarni krystalovy filtr 70 MHz. Je to prvni MF z FM
prijimace, druha byla standardni 455kHz.  Jeden jsem ze zvedavosti
"lousknul " a je v tom asi 6 ks malinkych krystalu a nejake kondiky a
indukcnosti ...
Docela by me zajimalo, jestli ty sutry 70MHz jsou taktez harmonicke....

Dne 3.7.2012 14:50, OK1UGA napsal(a):
> [...]
> starých PC karet. Ty z GESu měly Q nějakých 19000, ty miniaturní okolo
> 100000. Rozdíly mezi jednotlivými krystaly byly dost značné. I v
> ostatních měřených parametrech.
>
> Ten přípravek byly 2 záclonové svorky připájené vedle sebe na kousku
> kuprextitu a k nim přivedené vstup a výstup od VNA krátkými
> koaxiálními kabely. Ty svorky mají mezi sebou moc velkou kapacitu.
> Chce to udělat jinak. Chystám se k tomu ale bohužel den má stále ještě
> jen 24 hodin a já mám ještě ke všemu ten hloupý zvyk z nich kus
> prospat :-). A nakonec Kdoooo víííí kdy to zase budu potřebovat ? :-)

>>> 5 harmonická -35 ohmů
>>> 7 harmonická -73 ohmů