OT: zase Velky Bratr

Petr King petr.king na atlas.cz
Úterý Červenec 3 15:21:29 CEST 2012

A proc by to byl proboha ddos ?
Proc by to melo cokoliv vysilat? Zkusil jste nekdy zapnout mobil a
vymackat 112? Je to operace na dve vteriny... GPSka muze mit pripravena
data a pri kolizi jen zahlasi pozadovane udaje.

Pokud jste nekdy videl v televizi, jak to funguje v tech americkych
autech, tak to spoji hovor hlasitym interkomem. Nehodovka tedy muze
komunikovat s kabinou a zjistit, jestli jsou pri vedomi apod.

Odsoudit neco, aniz bych o tom neco vedel, nebo se zamyslel jde raz dva,
nevyzaduje to zvlastni usili, ale na technickem foru bych to necekal.

P.