OT: zase Velky Bratr

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Červenec 3 14:44:51 CEST 2012

 3.7.2012, 14:39:23

Pokud si myslite, ze je vyhodne vozit v aute pytel cementu, tak si jej
tam klidne vozte. Nebo treba i dva. To je vase vec.
Problem neni v tom co si vy nebo ja myslime, ale v tom ze nejaka banda
hovad mysli za nas, a co vymysli to ostatnim narizuje jako povinost.
Co treba povinna klimatizace, samozrejme s pevnym nastavenim nejvysi
teploty 26 st., aby nekvalifikovany uzivatel tuto nemohl nastavit na
nebezpecne vysokou hodnotu.
Nezachranilo by to v techto vedrech alespon jeden lidsky zivot ?

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz