Re: anemometr WH1080 pocet impulsu a rychlost vetru

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Úterý Červenec 3 09:47:25 CEST 2012

Super, moc dík s tím autem mě to taky napadlo, že by to asi šlo,
nicméně děkuji i za praktické info, já bych to dal určitě hned na střechu
a to by asi hodně zkreslovalo. Fakt nejde o extra přesnost, ale aby
to nějak rozumně odpovídalo, předpokládám, že ta křivka nebude
asi přibližně lineární, že?

Zdeněk Aster