Pasnove a krystalove filtry?

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Úterý Červenec 3 09:02:46 CEST 2012

sirka pasma je umerna stratovemu odporu a Q je pomer sirky pasma a
rezonancnej frekvencie. Takze tvoje meranie kde sa s nasobkom frekvencie
nasobi aj stratovy odpor da zhruba konstantnu hodnotu Q.
Na druhej strane hodnota stratoveho odporu samozrejme ovplyvnuje straty
vo filtri aj vyslednu absolutnu sirku pasma.
b.