Samovybijaci prud NiMH

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pondělí Červenec 2 12:56:37 CEST 2012

Dobry den,

dakujem za pekny prehlad. Ja mam nejaky typ od GB, ktore tiez po
nabiti a cca. rocnom skladovani su uplne prazdne. Som nevedel, ze to
je necnost viacerych vyrobcov. To bol aj dovod, preco som nad tym
samovybijanim zacal premyslat a hladat nejake info okolo.

A.

Dňa 2. júla 2012 12:29, gatilo <gatilo na centrum.cz> napísal/a: