Samovybijaci prud NiMH

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Červenec 2 12:29:03 CEST 2012

 2.7.2012, 12:22:54

Zalezi na typu akku, okolnich podminkach, vyrobci atd.
Ani renomovanemu vyrobci se vzdy nedari, napr. jiste drive vyrabena
AAb sanya tusim v kapacite 2500mA byly celkem zname tim, ze po 30dnech
skladovani byly skoro prazdne.
Urcity nadled je napr, tady
http://www.fotonmag.cz/svitilny/baterie/srovnavaci-test-samovybijeni-tuzkovych-aa-baterii/
ale jestli chcete mit jistotu, nezbyva nez realizovat vlastni mereni s
vasimu akku.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz