Samovybijaci prud NiMH

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Červenec 2 12:07:00 CEST 2012

Dd,

tak to nam ale musite rict vice informaci, ne?

Urcite to bude jine pro clanky typu LSD, klasicke nebo AA, AAA atd. a
samozrejme nejaky noname a nebo znackove. A take pri jake teplote.

A take jak chcete tu zivotnost urcovat - slysim prvne, ze by
samovybijeci proud byl nejak smerodatny pro zivotnost.

Mimochodem tou zivotnosti myslite co? To kdy ty clanky nebudou mit
kapacitu nebo nebudou mit pouzitelny Ri? nebo jeste neco jineho?

Radek Vicek