Prestupna sekunda GPS?

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Červenec 2 10:48:25 CEST 2012

No tak pokud se resi takove aplikace tak se nespolehate na nejake
servery na inetu (ktere nemusi byt dostupne).

U nas je treba NTP server kazda gateway na siti - to zajisti to, ze se
vam treba ta farma serveru na te dane siti nerozjede mezi sebou. Tyhle
lokalni NTP jsou teprve nasledne synchronizovany na nejake centrum a to
teprve na nejakou externi referenci.

To samozrejme neresi problemy na aplikacni urovni v pripade posunuti
casu zpet (mimochodem se to deje pravidelne jednou rocne pri prechodu na
SEC). Tohle musite pak resit nejak jinak - treba tak, ze si primarni
klice generujete sam a neberete jako PK tak lakavy datetime. ;-)

Myslim, ze se to zde pomerne nedavno resilo.

Radek Vicek