Pasnove a krystalove filtry?

Ondrej Kolonicny ondrak na medoro.org
Pondělí Červenec 2 10:15:10 CEST 2012

Krystaly az do 200 MHz na prvni harmonicke umi nemecka firma KVG.

http://www.kvg-gmbh.de/en/produkte/quarze.html

Cenu nevim, ale standardni harmonicky krystal 106 MHz pro OCXO u nich
stal 25 EUR pred nekolika lety...

K tomu Q crystalu, levne cinske krystaly maji nizke Q a do krystalovych
filtru se nehodi... maji Q 50 - 60 000.
Do oscilatoru je to OK.

Do krystalovych filtru se pouzivaji s Q pres 140 000,ale samozrejme jsou
o dost drazsi... v cinskych cenach 0.8USD/ ks verzus 18 USD/ks

Ondra
http://blog.ok1cdj.com
http://hamshop.cz