Re: Triggered phase-locked oscillator bylo Rychly citac (GPS normal)

Jiří Kučera fonolit na seznam.cz
Neděle Červenec 1 14:38:38 CEST 2012

ECL je Emitter-coupled logic, emitory tranzistoru v teto logice jsou opreny o zaporne napeti ( typicky -5,2V) cimz tranzisotry spinaji rychleji. A rychlost je duvod proc se pouzita.
Dnes asi nejcasteji ve variantacvh PECL (P positiv) v ktere odpovida urovni Hi 4,2V a Low 3,4V respektive v low voltage verzi LVPECL Hi =2,4V a Low 1,6V pri Vee=GND

Typicke pouziti je treba prave u rychlych komparatoru 1ns a mene.

Jirka