Pasnove a krystalove filtry?

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Neděle Červenec 1 11:13:24 CEST 2012

zmiesavac posuva signal vo frekvencnom spektre, pricom zachovava jeho
amplitudu aj fazu.
Takze ak mame povedzme uzkopasmovy signal na 200MHz so sirkou pasma
10kHz mozete ho posunut o -200MHz a dostanete (v zjednodusenom a
idealnom pripade) signal nesucu rovnaku informaciu v pasme 0-10kHz.
http://www.radio-electronics.com/info/rf-technology-design/mixers/rf-mixers-mixing-basics-tutorial.php
Parametre siete sa vypocitavaju z meranej z priamej a odrazenej vlny a
priamej a prestupujucej vlny (S-matica).
b.