Re: Je mi z toho smutno - asi jen pro prazaky a moc se omlouvám za ne HW

J.Polivka jpolivka na volny.cz
Úterý Leden 31 23:45:05 CET 2012

Ja se jeste jednou omlouvam za to tema, ktere je uplne mimo HW, ale proste mi to jako prazakovi nedalo.
Davno jiz nepodnikam tahy prahou, kdy jsme koncili na vaclavaku na burtu za 5 Kc.
Naposledy jsem tam byl nekdy cca pred rokem, kdyz jsme nataceli v Ambasadoru.
Pak jsme sli na burta, no uz ne burt, ale klobasa za 50. To chapu.
Ale za touto zmenou, o ktere jsem psal je neco co mi proste zavani necim, co se dnes nazyva korupci.
Nebo to muze byt i opacne a vedeni se chce korupce zbavit.
Tak dalece do toho ale nevidim.
Jako prazak bych ale chtel aby tam ty burty zustaly.
Co se tyka obsluhy, ze mluvi rusky ? No to je prece jen o tom, ze tam delaji za minimalni mzdu.
Je to stejne jako stavebni prace. Objednate si ceskou firmu a zamestnanci jsou komplet na 95% ukrajinci, bulhari a rumuni.
Neverte tomu, ze po zmene na vaclavaku tam budou ceske prodavacky.
Mam ted co do cineni se stavebnimi firmami a vcera jsme podepsali smlouvu s firmou na tri nove vytahy.
Rad vam poreferuji jake narodnosti zde budou pracovat.
Jindra Polivka

----- Original Message -----
From: "Šerých Jakub" <Serych na panska.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, January 31, 2012 8:32 PM
Subject: RE: Je mi z toho smutno - asi jen pro prazaky a moc se omlouvám za ne HW

Pokud to dopadne tak, jak si "Praha" predstavuje, tak tomu 100%ne fandim. Denne pres Vaclavak chodim do prace a casto si rikam, ze
stanky s cistokrevne rusky mluvici obsluhou a burtem na totalne prepalenem oleji za cenu, za kterou se jinde da koupit cely obed,
by mely patrit spise do Karlovych Varu, ale ne do centra metropole.

Bojim se ovsem toho, co znamena ona "Praha" za kterou se vyjadruje pani radni s tak typicky ceskym jmenem Aleksandra Udženija
(vubec ji neznam a nemam ani tuseni k jake politicke strane se hlasi, ale to "nomen omen" v teto situaci mi prijde az priznacne
:-).

Jakub Serych