RE: Je mi z toho smutno - asi jen pro prazaky a moc se omlouvám za ne HW

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Úterý Leden 31 20:32:18 CET 2012

Pokud to dopadne tak, jak si "Praha" predstavuje, tak tomu 100%ne fandim. Denne pres Vaclavak chodim do prace a casto si rikam, ze stanky s cistokrevne rusky mluvici obsluhou a burtem na totalne prepalenem oleji za cenu, za kterou se jinde da koupit cely obed, by mely patrit spise do Karlovych Varu, ale ne do centra metropole.

Bojim se ovsem toho, co znamena ona "Praha" za kterou se vyjadruje pani radni s tak typicky ceskym jmenem Aleksandra Udženija (vubec ji neznam a nemam ani tuseni k jake politicke strane se hlasi, ale to "nomen omen" v teto situaci mi prijde az priznacne :-).

Jakub Serych