Displej RC1602-GHW-ESX

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Leden 31 17:54:46 CET 2012

No aj ja som sa stretol s tym prehodenym napajanim u takeho co ma 2x7 (2x8) pinov na boku.

U tych co su v rade som sa s tym nestretol, ale zato ludova tvorivost sa obvykle vyburuje na umiestneni pinov pre podsvietenie, tie vedia byt aj na zaciatku, aj na konci, aj v oboch polaritach, aj niekde uplne inde; a to podsvietenie je (ako pan kolega Tomasek pisal) aj s, aj bez serioveho odporu...

Kazdopadne vsak, ako som pisal, ak sa prepoluje, bude papat podstatne viac ako 0.17mA.

Len tak mimochodom, 0.17mA je tak trocha malo, podla datasheetu KS0066 ma odber okolo 0.35mA pri 5V - pan kolega Petr RTE, nemate nahodou na tom STK500 nastavene napajanie na 3V?

wek