hmotové odpory

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Leden 31 17:25:07 CET 2012

UXM 400 snesou dle datasheetu 50 J, takže byste jich musel použít cca
10. To jsou snad jediné občas dostupné odpory s definovanou významnou
pulsní zatížitelností.

Nepíšete nic o potřebném počtu, velikosti atd., takže těžko nějak dál
uvažovat.

Pokud jde o dostatečně dobře zaplacenou kusovku, já jsem v takových
případech přívržencem vlastní výroby a testování. Člověk se přitom dozví
mnoho zajímavého, co případně může později opět zpeněžit...

---
Jirka