XPort a GPIO

Zapletal Martin zapletal na inoma.cz
Úterý Leden 31 12:00:30 CET 2012

Super, už mi to chodí. Dík moc. V tom spěchu si pletu číslo 10 a 01.

----- Original Message -----
From: "Zapletal Martin" <zapletal na inoma.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, January 31, 2012 11:51 AM
Subject: Re: XPort a GPIO

Tak, mám nové poznatky. Port 77FE je pouze pro Telnet. 77F0 je pro
komunikaci s GPIO, vpodstatě je to port 30704(hexa převod). Takže pokud chce
člověk číst data a ovládat IO porty, musí být dvě TCPIP spojení. Jedno na
port XPortu defaultně 10001 a druhý na port 77F0. Odezvu už dostávám, Jen to
řízení ještě nějak packám, ale už jsem skoro na konci tunelu...

Dík moc, zaplik