*SPAM* RE: [OT] vyber zrcadlovky

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Leden 31 10:08:21 CET 2012

Tak na cipu je pomerne hodne odolny AA filtr a original cistici sady
obsahuji take izopropyl (vetsinou v p.a. cistote) tak tomu neublizite.
Ja to mokre cisteni cipu ale dost tezce fyzicky nesu... :-D

Jinak objektivy myt nemusim - protoze na kazdem mam nasazen UV filtr -
takze jen cas od casu presmrdlam UVcko nebo CPLko takovou tou tuzkou
(lenspen), ktera je na cisteni neuveritelna - jen to ometete od prachu,
pak nedychnout aby se to orosilo a pekne kruhove se to stahne od stredu
tou druhou stranou, kde je ta "tlapicka" s tim grafitovym praskem.

Nez jsem mel lenspen tak jsem to porad necim matlal a bylo to spis horsi
nez lepsi.

Radek Vicek