[OT] vyber zrcadlovky

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Leden 31 09:48:29 CET 2012

Jeste jednu poznamku k tomu nize doporucenemu Tamronu 28-75.

Na cropovem tele je kratsi ohnisko 28 jeste zoufale malo siroke - 28-75
je idealni zakladak na fullframe tela. Na cropu se s tim budete silene
trapit hlavne uvnitr mistnosti, kde si neni kam odstoupit.

Zakladak na APSC je ideal 17-50. On tam dole je kazdej milimetr strasne
znat.
Staci se kouknout na APSC do objektivu 17mm a pak treba 11mm.

Radek Vicek