XPort a GPIO

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Úterý Leden 31 09:27:52 CET 2012

Pokud LED sviti nebo ne, tak GPIO funguje. Předpokladam, ze tam mate NPN
tranzistor a LED proti plusu, takze kdyz nastavite GPIO na "high", tak
LED sviti a opacne.
Podle vseho tedy nefunguje ta zmena zaslana paketem. Na strane 74 pisou,
ze na portu 77FE se nastavuji ty stavy po zapnuti (je to obdoba toho
nastaveni pres webove rozhrazi). Na portu 77F0 se potom dynamicky meni
jejich stav. Port 77F0 lze vypnout, ale na strane 71 pisou, ze je
implicitne zapnuty.
Takze podle prikladu na strane 78 Example 2 byste mel poslat:
PC -> XPort: 1Bh, 01h, 00h, 00h, 00h, 00h, 00h, 00h, 00h
kde 1Bh je nastaveni portu, 01h znamena, ze chcete menit pouze GPIO0 a
00h v 6 bytu znamena, ze GPIO0 pujde do 0, tedy LED by mela zhasnout.
Ta odpoved tam popsana je nejaka divna, ale zkuste to.

Martin Hanek