[OT] vyber zrcadlovky

Úterý Leden 31 09:23:00 CET 2012

Tak nevim, asi koupim ten se setovym objektivem, protoze je to jen o
2000 drazsi nez samotne telo a pak uvidime...
Behem roku si muzu aspon udelat dalsi radost objektivem tak za 12 litru ;-)
Nebo nejaka ta pevna ohniska, tam ta kvalita asi bude za rozumnou cenu...
Co se tyce tech vymen - automaticke cisteni co to ma mit, neni nejak moc
funkcni?