[OT] vyber zrcadlovky

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Leden 30 20:25:46 CET 2012

I  v těch seťácích jsou rozdíly, při zaclonění to "ujde" jinak docela
"bláto" . Dá se s tím udělat dobrá fotka, ale ne ostrá. Tedy při 100
procent náhledu uvidíte neostrost v rozích podle toho, jak se přední
člen zrovinka zavaklal.....
Pokud Vám nevadí pevné ohnisko, doporučuji i pro začátky  Canon 50/1,8
http://oehling.cz/inshop/objektivy-canon/canon-ef-50-1-8-ii-%5Bid-101753%5D.html
  - je za necelé 3kKč a od 2,5 je už ostrý jako břitva.
Ten Tamron 18-200 má moc velký rozsah zoomování, to optické kvalitě
nepřidá, počítám že obrazovou kvalitou nebude podstatnější rozdíl od
toho záklaďáku 18-55 :-(
Další věc je světelnost toho objektivu na dlouhém konci :-(
To třeba tamron 28-80
http://oehling.cz/inshop/objektivy-tamron-pro-canon/tamron-af-sp-28-75-2-8-di-xr-ld-asph-if-macro-canon-%5Bid-136301%5D.html
je jiný kafe a  opticky se dá srovnat s l-kovým 24-70/l 2,8 , samozřejmě
nemá USM ostření..... Oba mám, a při plné díře je Tamron lepší.
JaKub

JaKub