[OT] vyber zrcadlovky

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Pondělí Leden 30 20:13:37 CET 2012

Ono ale 18-200 nebude nic moc.
Nicmene zas pokud se ze zacatku min kvalitni obraz toleruje, tak se za tu
cenu da aspon zjistit v jakem rozsahu se bude fotit prioritne. A tudiz se
pak da usetrit tim, ze se vezme spravny rozsah. Obecne cim vetsi rozsah
zoomu, tim horsi vlastnosti v celem rozsahu. Je potreba to prolustrovat a
pak se zjisti, ze na ruznych ohniskovych vzdalenostech fotka za neco stoji
(teda myslim technicky) jen v omezenem rozsahu clonovych cisel.  Kazdopadne
doporucuju si tu a tam od kamaradu pujcit neco lepsiho :)  (ja se
dobrovolne nehlasim, bo nemam kopirku :P

PK