OT: spotreba aut (bylo: Re: OT: Motorek sterace)

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Pondělí Leden 30 20:12:56 CET 2012

Hm, to zdaneni asi bude problem. Tuhle psali, jak v Nemecku nekoho
zavreli, ze kupoval z restauraci fritovaci olej a jezdil na to, cimz
zakerne obchazel spotrebni dan (logicky, jezdit se ma na naftu a
fritovaci olej ekologicky likvidovat na skladce nebezpecnych odpadu).
Ale s hlukem se da neco delat a se sousedy taky :-)

Ales Prochaska