OT: spotreba aut (bylo: Re: OT: Motorek sterace)

Pondělí Leden 30 20:03:46 CET 2012

Tak musim konstatovat ze u petivalce je zvuk aspon zevnitr naprosto
lahodny, zvlast pri vytoceni kdy se kombinuje se zvukem turba, jen
vzlitnout ;-)
Ale dneska jsem behem jezdeni po meste delal nejake pokusy a skutecne se
otacky musi drzet tak mezi 1000-1400, jinak to zere jak benzinak :-P Na
dalku ale je prevaha jasna...