Re: vrtulka na mereni vetru

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Pondělí Leden 30 11:11:25 CET 2012

No nejlevnejsi to neni rocne 540 Kč, které platím. Sleduju i jiné předpovědi a vše
možné mám i opravené výpočty ve windguru, je to všechno skvělé, ale pak když
človék přijede 70km k rybníku a nafouká a mělo foukat 6 m/s tak to je průda...
Sice je měřák v Yacht klubu, ale ten je na pěkně blbém místě.... A navíc bych,
chtěl jedu stanici si umístit do Německa :-D

Zdeněk Aster