OT: spotreba aut (bylo: Re: OT: Motorek sterace)

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Leden 30 11:07:21 CET 2012

Dne 29.1.2012 21:14, Martin Hanek napsal(a):
> No misto auta dobry. Meli jsme ji v praci v kombi, hrozny auto,
> hroznej motor, pod 6,5 jsem nejel, jezdili jsme vetsinou plne
> nalozeni. V kopci na dalnici si nas pomale davali i kamiony. Kolega co
> jezdi velmi usporne se tedy dostal k 5 litrum, ale musel se sakra snazit.
Zaneseny sani od vyfukovych plynu - saze. Vraci se tam cast splodin pres
ventil a pekne se to zanese.  Pak to opravdu zere a nejede. Ja jsem tam
po koupi mel pruduch tak 1 cm to auto nemelo vzduch.
Po zaslepeni toho ventilu to zere pod 4 litry ( konkretne tech 3,7
sedi)  A to auto jezdi i chvilemi po meste.  A jezdi s nim prevazne
manzelka a ze by se nejak snazila "sporit" se neda rict.
SDI má přímé vstřikování paliva a nedochází u něj  k tepelnému namáhání
hlavy, neboli i když je to studené, může tomu člověk šlápnout a nemusí
se o ten motor bát.
Pro ženskou, která určitě nikde nebude závodit ideální stroj. Motor
zcela dostačuje určité cílové skupině řidičů, kteří se chtějí někam
dopravit, nespěchají a chtějí  ušetřit.
Ono je opravdu rozdíl jezdit za 4, nebo 8 litrů...... ( tedy opět pro
cílovou skupinu řidičů, některým je to jedno :-)    )
Co je bida je topeni, zacina to topit az cca po 10 km .
Já mám služební YETI  2,0TDI(CR)/81kW  a  pod 6 litrů se nedostanu ,
pokud člověk trochu chvátá, není problém i 7,5 :-(