OT: spotreba aut (bylo: Re: OT: Motorek sterace)

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Leden 30 09:56:50 CET 2012

No ja mel na mysli ty (T)FSI, ze je to stejne komplikovane jako HDi/TDi)

Staci se podivat na koncernovy zde zminovany 1.4TSI, kde uz je takovych
serebeli, ze to az neni hezky - treba mezichladic vzduchu z kompresoru
neni chlazen naporove, ale dalsim kapalinovym nizkoteplotnim chladicim
okruhem - takze sice cele to vyjde 2x mensi (vymenik vyjde malinky), ale
uz je tam x blbin ze kterych driv nebo pozdeji muze tect fridex - misto
pasivniho mezichladice na kterem se nema co podelat

Jinak mame tenhle motor ve sluzebnich Seatech takze vim moc dobre jak
jezdi - pri obsazeni auta treba 5 lidmi (a 100kg).

Navic je uz velmi dobre znamo, ze prave tyhle downsizingove jednotky
jsou prave z tech, ktere jsou nejhaklivejsi na tezkou nohu u sofera -
neni problem s tou 1.4TSI jezdit za 11l.

Radek Vicek