OT: Motorek sterace

Koder Petr Koder.Petr na azd.cz
Pondělí Leden 30 09:21:09 CET 2012

Docela bych tomu i veril. Nejak ten proud omezit bude vhodne, protože přimrzle stěrače nejsou nic vzacneho. Pojistka asi nezabrala a jinak by motor mohl umrit v plamenech... Věřim, že to ma vyrobce nějak ošetřene.

Zmiňoval jsem to v teto souvislosti uz pred par dny:
Mám ale ještě jednu podobnou zkušenost. Motor centrálu je u mého auta napájený přes něco jako polyswitch. Ten musel za mrazů asi zabírat a postupně se poškodil tak, že omezoval proud příliš. Tak třeba jestli to není u stěračů podobně...