OT: spotreba aut (bylo: Re: OT: Motorek sterace)

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pondělí Leden 30 00:58:21 CET 2012

Má, 1.8T, 2.0TFSi, 3.0MPi a 4.2MPi. A případně asi není špatný motor, co se
dává do Lamborgini a do R8 - 5.2FSI. U těch nových 4.2FSi není úplně jistý,
jestli vydrží tolik, co ty starý MPi. A docela by mě zajímalo, co vydrží 5.0
biturbo, co se dává do RS6. Ale pravda, to už nejsou motory na denní
ježdění...