RE: Tiskárna KONICA MINOLTA PagePro 1350W

Neděle Leden 29 21:50:28 CET 2012

Jojo, vzpomínám si na tu poznámku, že fajnšmekři používají olej olivový snad přímo panenský z prvního lisování.
Myslím si že když to jde z normálního papíru, půjde to i z pauzáku, ten používám zatím na inkoustovku ale tam mi to občas zablbne tím že (obzvlášť větší plocha) se vyboulí a hlava ji začne rozmazávat. A když jsem koukal na tu cenu, tak mi to nedalo a půjdu to vyzkoušet.
Takže zítra se ukáže.

Zdravím
Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Hudecek
Sent: Sunday, January 29, 2012 9:43 PM
To: HW-news
Subject: Re: Tiskárna KONICA MINOLTA PagePro 1350W

To jsem byl asi já. Té staré tiskárně po letech začal dělat problém podavač, na konci jsem jí už musel papíry ručně nutit po jednom. Teď na podzim chcípla definitivně (přestalo jít USB), tak jsem koupil zmíněný nový model.
Implicitně má 1200x600, když jsem zapnul 1200x1200, ryclost tisku klesla na polovinu.

Pro DPS používám technologii s kancelářským papírem, který přilepím/zprůhledním slunečnicovým olejem. Napařování ředidly netestováno.
Zatím plná spokojenost.

PH

From: "Kručinský Ladislav" <ladislav.krucinsky na linde-mh.cz> Koukám na tuto tiskárnu a zdá se mi neskutečné, že je k mání za 1583,- Kč.
Přitom je to rozlišení 1200x1200.
Není tam nějaký háček ? Kdysi tady někdo doporučoval předcházející model na tisk pro DPS a tak si to chci koupit.
Proč je ale tak levná ?
Pochopitelně beru, že je tam "startovací toner" s 60% obsahu.
Nový toner stojí u ALZA 1363,-Kč, což je akceptovatelné (1500 výtisků při 5% pokrytí).