MX- 5xx stavime indukcni pajecku

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Neděle Leden 29 21:12:27 CET 2012

averziu urcite nemam, je prijemne pokecat na listovici, ale neznasam ked
niekto drista.
Na projekte kopie tejto pajkovacky nemam ziadne zasluhy, ako si spominal
analyzu obvodu robil kolega Krajinka. Mozno by si sa do toho archivu ale
mal predsa len pozret aby si mohol porovnat do akej miery pomohli tvoje
kecy o dvadsiatej siedmej harmonickej a zelenych ufonoch a na kolko je
uzitocna taka schema originalu, merania parametrov pocas pajkovacieho
cyklu alebo impedancia hrotov v teplom a studenom stave.
Osobne ocenujem aj prispevok ku projektu vo forme nevyjadrovat sa k
veciam o ktorych nemam co povedat.
b.